Lampret Consulting
Ulica Tolminskih puntarjev 4,
5000 NOVA GORICA
![]() | 05 / 33 82 700 |
![]() | 05 / 33 82 705 |
![]() |
info@lampret-consulting.si visjasola@lampret-consulting.si visokasola@lampret-consulting.si |
Poslovni sekretar
Temeljne poklicno-specifične kompetence poslovnega sekretarja/sekretarke so usmerjene v:
Glavni cilji programa pa so zagotovo:
- sposobnost reševanja praktičnih problemov s področja poslovanja v praksi na podlagi pridobljenih znanj s področja ekonomije, vodenja, prava, informacijsko-komunikacijske tehnologije, slovenskega in tujih jezikov, organizacije, organiziranja poslovnih dogodkov, pisarniškega poslovanja, finančnega računovodstva idr.
Glavni cilji programa pa so zagotovo:
- sposobnost za vodenje, načrtovanje, organiziranje, vodenje in spremljanje poslovnega procesa v tajništvu,
- sposobnost za samostojno reševanje zahtevnejših strokovnih problemov v delovnem procesu,
- opravljanje najzahtevnejših operativno-strokovnih opravil,
- sposobnost za delo v skupini in timsko delo ter uspešno in učinkovito komuniciranje s sodelavci in poslovnimi partnerji,
- znanje tujih jezikov za učinkovito ustno in pisno poslovno sporazumevanje,
- sposobnost poslovno-uradovalnega dopisovanja,
- skrb za kakovost in doslednost izvajanja dela,
- sposobnost spremljanja razvoja stroke in uvajanja novosti v delovno okolje,
- sposobnost zagotavljanje administrativne in tehnične podpore poslovnim procesom,
- prilagodljivost in ustrezno reagiranje v kritičnih situacijah,
- sposobnost vodenja sodelavcev ter spremljanje in presojanje kakovosti dela posameznika in skupine,
- sposobnost za načrtovanje, organiziranje in vodenje poslovnih dogodkov v organizaciji s projektnim pristopom,
- sposobnost za uspešno in učinkovito uporabo tehnik elektronskega poslovanja, sposobnost učinkovite uporabe elektronskih sistemov za elektronsko poslovanje in sodelovanje pri uvajanju elektronskega poslovanja v organizacijo,
- sposobnost izdelave enostavnejših predstavitev spletne strani, uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za izvajanje konkretnih postopkov v pisarni, pozna upravni postopek, pravila uporabe upravnega postopka in zna pripraviti dokumentacijo za potrebe izvajanja upravnega postopka,
- pozna pravni red v državi in strukturo državnih organov ter njihovo vlog, pristojnosti, zna poiskati potrebne predpise za potrebe poslovanja organizacije, sposobnost uporabe pravnih predpisov pri opravljanju dela na področju pisarniškega poslovanja,
- pozna zakonodajo in predpise s področja delovnega prava, pozna postopke in zna izdelati listine v zvezi z delovnim razmerjem ,
- pozna osnove računovodstva, vrsto poslovnih knjig in listin.